Reklamácia

) Ako postupovať pri vrátení nevyhovujúceho tovaru

Zakúpili ste tovar, ktorý Vám rozmerovo či farebne nevyhovuje? Na vrátenie tovaru máte 14 dní od prevzatia balíčka. Tovar prosím zašlite na nižšie uvedenú adresu. Do balíka prosím pribaľte informáciu, či požadujete vrátiť peniaze alebo tovar vymeniť za iné. Prípadne môžete využiť aj náš formulár pre vrátenie tovaru (.pdf), ktorý si môžete vytlačiť, vyplniť a priložiť do balíčka. Vrátený tovar prosím dostatočne zabaľte, aby pri doprave nedošlo k jeho poškodeniu.

Adresa pre vrátenie tovaru:

Nábytok-interior.cz

Podzámčí 61

763 61 Napajedla


b) Ako postupovať pri reklamácii objednaného tovaru

Vyskytla sa u Vami objednaného tovaru vada alebo nie ste spokojní s jeho kvalitou? Tovar môžete počas dvoch rokov od jeho prevzatia reklamovať. Reklamovaný tovar môžete zaslať na uvedenú adresu. Do balíčka prosím priložte vytlačený a vyplnený reklamačný protokol (.pdf). V prípade, že nemáte tlačiareň, prosíme Vás o spísanie potrebných údajov na vybavenie reklamácie rukou na papier.

Adresa pre reklamáciu tovaru:

Nábytok-interior.cz

Podzámčí 61

763 61 Napajedla


Dôležité informácie týkajúce REKLAMÁCIA TOVARU !!

pre začatie reklamačného konania je nevyhnutne nutné doložiť nižšie uvedené dokumenty:

1. Kompletne vyplnený reklamačný protokol (.pdf).

2. Fotodokumentácia zásielky

                  a) celkový pohľad na vonkajší obal

                  b) detail obalu v mieste poškodenia

                  c) adresné etiketa PPL, TOPTRANS alebo Česká Pošta

                  d) výplne a umiestnenie tovaru v balení

                  e) poškodený tovar

Podrobný návod na nafotenie nájdete tu.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že bez kompletných informácií nemožno začať reklamačné konanie.